Interpolis AchmeaPhilips Intellectual Property and standardPhilips Medical SystemsPhilips Corporate CommunicationsLG Philips ElectronicsNXPMinisterie van LNVAntonius ZiekenhuisDNBFontys Hogescholen verpleegkundeProjectaCampinaStichting ChrisRabobank Veghel ErpCentrum voor Amateurkunst TilburgGemeente EindhovenPolitie Brabant Zuid OostRamaerZon Fruit & VegetablesNijgh Versluijs ViaNormSBE BijbelstandKinderopvang de eerste stapAdviesgroep Pauw2Sirus /Sirius ConnectionROC ApeldoornWegenerBlom ConsultancyGemeente LelystadGemeente AlmereLichtstad gemeente EindhovenDe Bron EindhovenStichting Jozua EindhovenInnovamTNTUniversiteit van TilburgEvangelische OmroepCNVChristenunieControlabilityKasteelfeesten.nlTreinfeesten.nlABN Amro BankXeroxAegide GroupBDOBelastingdienstEurosystemsFundeonZiekenhuis Gelderse ValleiJumbo EuroborgRabobank Meppel SteenwijkerlandRoyal HaskoningEn nog veel meer theaterklanten
Hieronder enkele voorbeelden van trajecten. We noemen hierbij niet de namen van klanten, tenzij dit geen vertrouwelijkheid schaadt.
TrainingBij een verzekeraar wordt er gezocht naar de balans tussen zakelijkheid en menselijkheid. Act!Ing verzorgt een aantal workshops en trainingen om de medewerkers te begeleiden in het nadenken over eigen waarden en normen. Hoe op een transparante manier in een gesprek met klanten beide doelen bewaken? TrainingBij een instelling werd het personeel soms op een agressieve manier benaderd. Medewerkers zochten naar wegen om enerzijds klantvriendelijk te blijven, maar ook grenzen te stellen. Wij verzorgden een training waarin we veelvuldig gebruik maakten van realistische rollenspelen. Concrete tools werden aangereikt.